Automate your Marketing
with Womplify




 
Noor's FotoPage

By: Adlin Elias

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 21-Nov-2006 02:46 Email | Share | | Bookmark
Kenangan semasa kursus SPEKS di AG

bergambar ngan tenaga pengajar dr AG
sebahagian dr peserta kursus
salah sorang kawan2 di AG
View all 6 photos...
Ni masa kenangan aku berkursus semasa Pra penempatan di AG.Tak ramai sgt...ada la dlm 26...Seluruh Semenanjung,Sabah dan Sarawak..Masa kursus ni aku menumpang kat umah mak cik aku kat Kajang...2 minggu jugak...
Dah hbs 2 minggu kursus kat sana,aku pun diberi penempatan kat Melaka....sampai la sekarang ni.


Monday, 30-Oct-2006 10:44 Email | Share | | Bookmark
Syawal...hari yang paling indah.

aku ngan tunang masa beraya kat Mersing
antara kuih raya yang ada...
makan semeja ngan keluarga bakal mertua....
View all 12 photos...
Thn ni aku raya ngan kluarga aku....Seminggu kat kampung.Raya ke 3 tunang aku ngan keluarga dia datang beraya..
Aku masak mee hailam utk diaorang.Bakal mak mertua puji aku masak sedap!!! Abang pun puji jugak.....Sebab dia la aku masak mee tu.Dia yang nak sangat mkn mee hailam.... .
Thn dpn aku beraya sbg isteri orang la pulak...Insyaallah....Mulai sekarang kena la biasakan diri berjauhan dr keluarga sbb tak lama lagi aku dah jadi milik orang.Sedihnya........................ :-STp xpe,ni la lumrah hidup namanya.


Sunday, 22-Jan-2006 02:36 Email | Share | | Bookmark
Hari pertunanganan 29 Januari 2006 (Ahad)

hantaran coklat
potpuri ngan duit tanda
ni pun coklat..
View all 23 photos...
Gambar ni adalah gambar masa aku bertunang....
Tanggal 29 Januari 2006 aku ditunangkan dengan Elias Bi Mohd Salleh.Tak lama la aku kenal ngan dia ni.
Aku kenal ngan dia pun sbb keluarga dia yang kenalkan kat aku.Maklumlah....di ni ikut pilihan mak dia.Jadi sapa yg mak dia berkenan,maka tu la pilihan dia.
Masa mula2 keluarga dia nak datang merisik aku,punyalah segan dan malunya aku... Maklumlah x pernah jumpa kan.
First itme nak jumpa aku tak dpt nak bayangkan.....Mcm mana rupa dia!Orgnya mcm mana.......Tapi alhamdulillah,setelah hampir setahun aku kenal,maka dia pun ajak bertunang.Sekarang ni dah nk hampir setahun pun aku tunang.
Insyaallah,dlm akhir bln 3 thn dpn aku akan dinikahkan......
Berdebar jugak ni....
Doakan lah kebahagian aku ,k....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net